Будівництво під ключ за 90 днів!
Побудовано більше
120 будинків
Зателефонуйте мені
Ми готові розрахувати вартість за 2 хвилини, в трьох варіантах комплектацій. Просто телефонуйте за номером: +38(063)726-52-71 або +38(067)435-28-33;

ОТРИМАННЯ ДОЗВОЛІВ НА БУДІВНИЦТВО І ВВЕДЕННЯ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ

Отримання дозволів на будівництво та введення в експлуатацію


ОТРИМАННЯ ДОЗВОЛІВ НА БУДІВНИЦТВО
На підставі зібраних документів власнику видається дозвіл на проведення будівельних робіт. Дозвіл надається після подачі заяви в Управління державного архітектурно-будівельного контролю (ДАБК) у відповідності до вимог Положення про надання дозволу на виконання будівельних робіт, затвердженого наказом Держбуду України.
 

До заяви додаються такі документи: 
•    рішення міськради про надання земельної ділянки для будівництва або розпорядження міської державної адміністрації про дозвіл на будівництво об’єкта; затверджена в установленому порядку проектна документація;
•   документ, який засвідчує право власності забудовника (замовника) або право користування (в тому числі на умовах оренди) земельною ділянкою, передбаченою для будівництва;
•    проектна документація;
•    наказ генеральної підрядної організації про призначення виконроба;
•    наказ генерального проектувальника про ведення авторського нагляду;
•    наказ замовника про ведення технічного нагляду;
•    загальний журнал робіт;
•    журнал авторського нагляду;
•    договір підряду на будівництво між замовником і підрядною організацією.

Отримавши дозвіл можна приступати до будівництва будинку.

ВВЕДЕННЯ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ 

Ухвалення в експлуатацію завершеного будівництвом будинку здійснюється комісією і полягає у підтвердженні нею готовності до експлуатації об’єктів нового будівництва. Приймальна комісія утворюється інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю (ДАБК), яка видала дозвіл на виконання будівельних робіт на підставі письмової заяви замовника об’єкта будівництва. Перевірка приймальною комісією готовності об’єкта до експлуатації проводиться протягом 10 робочих днів від дати її утворення. Результати роботи приймальної комісії оформляються актом готовності об’єкта до експлуатації. Акт готовності об’єкта до експлуатації оформляється замовником і підписується головою та членами приймальної комісії. На підставі акта готовності об’єкта до експлуатації інспекція державного архітектурно-будівельного контролю видає замовнику або уповноваженій ним особі свідоцтво про відповідність збудованого об’єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил (далі – свідоцтво) 

Свідоцтво є підставою для:
•    укладення договорів про постачання об’єктів будівництва необхідними для їх функціонування ресурсами (водою, газом, теплом, електроенергією),
•    включення даних про такі об’єкти будівництва до державної статистичної звітності,
•    оформлення права власності на об’єкт.

 Після оформлення акта готовності об’єкта до експлуатації та видачі свідоцтва про відповідність інвестор (замовник, забудовник) зобов’язаний оформити в Головному управлінні комунальної власності правовстановлюючі документи на право власності на збудований об’єкт. Проектна документація на будівництво приватного житлового (садового) будинку не підлягає комплексній державній експертизі за умов дотримання встановлених вимог.

Вам не доведеться стояти в черзі, бігати з документацією, вирішувати ці всі питання,  

                                                                                                                              витрачати силу-силенну часу, це все – ЗРОБИМО МИ !